Hemma - slut!

Nu har jag kommit hem och gissa om jag är slut? Jag tror jag dör snart.
Har haft en SUPERTREVLIG dag, mycket skratt, har fortfarande ont i magen efter allt skratt! Vi kom till Borlänge rätt sent så vi hade inte så jättelång tid på oss, men inte trodde jag att vi skulle ha så bråttom som vi fick. Det började med att vi gick in i några affärer och kollade och tog det lugnt. Sedan gick vi in på GINA TRICOT och kollade. Det var ju så jävla mycket fint där så jag plocka på mig hur mycket som helst och gick in i en provhytt. Stannade där ganska länge, ja plötsligt var det bara en och en halv timme tills det stängde och vi skulle äta och så. Jag hade fortfarande inte köpt någonting. VI bestämde i alla fall att vi skulle äta först, så vi gick till tacobaren och åt GOD mat!

Matilda

Efter vi hade ätit var det typ 40 minuter kvar tills det stängde så då fick jag panik. Jag hade ju fortfarande inte köpt något så jag sprang in på CUBUS och köpte det jag skulle ha där och sen ner på GINA och köpte lite grejs där. Så jag hann inte ens med vissa affärer idag, det var typ bara CUBUS och GINA TRICOT. Helt sjukt, så brukar det aldrig vara!
aja, fick mig i alla fall nånting!


Jeansleggings från GINA TRICOT


Jeansjacka från CUBUS

Fransväska från CUBUS

Cardigan från GINA TRICOT

Ja, lite blev det i alla fall! Är nöjd.
Provade vita converse och en jacka också, ska köpa det nästa gång, det dröjer nog inte så länge! Denna gången fanns det varken tid eller pengar.
Men till påsken då får jag pengar!

Nu ska jag lyssna på lite musik och städa mitt rum lite. Ska nog vänta på Katrine, hon kommer hem runt ett.

Pussss

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0