Nagellackborttagningsmedel gör naglarna torra

Nu har jag suttit med spanska hela jävla eftermiddagen och kvällen. Jag har verkligen missat så mycket så jag måste sitta och översätta ALLA texter. Det tar ju hundra år. Jag stannar hemma imorgon och pluggar på. Jag har både So, Spanska och fysik som måste göras. Så det är inte så jättemycket kvar nu, och skönt är det!
Har pratat en heldel med mormor på telefon idag också. Hon läser mig blogg och har sett att jag fixar mina naglar regelbundet. Fast hon blev inte glad när hon hörde att jag använde nagellackborttagningsmedel så hon sa att hon skulle skicka en apparat som tar bort nagellack(om jag förstod rätt). Skitbra ju! Nagellackborttagningsmedel gör att naglarna blir torra och bli risiga och så lättare. Det är ju inte bra, inte konstigt att mina naglar har blivit så svaga på sistonde.

Nu har jag i alla fall lagt mig i sängen, är ganska trött så jag ska nog sova alldeles strax. Imorgon har jag bestämt att jag ska vara frisk, jag måste vara frisk imorgon, imorgon ska jag träffa dig! jag bara måste, kan inte vänta längre!

saknar dig så himla mycket.

God natt allihopa!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0