Otursdag?

Kom precis hem från Hunflen. Har varit där sen runt halv elva idag så jag är ganska slut i kroppen!
Har så inihelvete ont i nacken och axlarna, jag har typ muskelknutar som ligger och spänner så jag tror jag dör snart! aj.

Jag och Tomas ska iallafall ut och åka längsskidor sen, ska bli skönt.

Vi har haft världens otur i backen idag, jag och Truls. Haha, Liften har gått av för oss två gånger, det vill säga att repet som liften sitter i går av, haha, när vi är mitt i backen, ah, skit kul, då står man bara där liksom och fattar nätt och jämt vad som har hänt.
Sen har vi ramlat typ tusen gånger var. Jag började åka bräda och jag är fortfarande ganska ostadig på bräda, så det blev ett antal tippar. Sen skulle resten av familjen komma upp sen, och ha med sig korv och våfflor osv. Sen började jag och Truls bli hungriga men dom hade fortfarande inte kommit, och det dröjde så otroligt länge så vi blev ju bara mer och mer hungriga. Tillslut var båda helt yra och helt okoncentrerade. Det var då vi ramla som mest.
Sen inte nog med det, andra gången liften gick av så fick truls staven mellan bena när han ramla, det var väl inte så skönt, plus att staven gick av. haha, en Scott stav för flera tusen. Härligt! Otursdagen!


 Så kan det gå.

Nu ska jag nog gå och vila lite, sen bär det av ut i spåret!

Hade bra!

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Elisabet

Låter kul även om du hade lite otur! Ha en fin kväll!

2009-03-15 @ 21:54:40
URL: http://stenvreten.blogg.se/
Postat av: kristin "vivre la vie"

ser härligt ut med skidor/bräda :)

just nu är det tävling i min blogg...

kram

2009-03-15 @ 22:20:18
URL: http://kristinnilsson88.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0