Överraskningsdagen

Nu är jag hemma efter en dag i skolan. Skoldagen var ganska rolig faktiskt, mycket diskussioner och tjafs kring pengarna som ska in till skoltröjorna/byxorna. Men jag tror det löste sig tillslut.

Iallfall så fick jag en till glad överraskning när jag kom hem, nämligen ett nytt nummer av veckorevyn som låg och väntade på mitt bord, härligt!


När jag kom hem gick jag in i köket och då typ satt Katrine och skrattade, sen visade hon mig en tidning, ah, det var faktiskt ganska skrattretande:P

HAHAHAHA.. Förvånande? svar nej. HA HA!  Det var inspektion i skolan igår och tydligen får vi helt klart underkänt, typ 15 av 18 elever går ut utan fullförda betyg. härregud, det är sagt att skolstyrelsen har till 18 juni på sig att komma på en lösning på problemet. Alltså, våran skola suger.

Nu ska jag gå ut i det fina VÅRVÄDRET :D Härligt att våren är påväg! Ikväll är det träning, ska nog gå på den idag. Är väl dags att börja dyka upp igen. Jag har i alla fall skickat ett långt meddelande till min tränare om varför jag inte har varit på träningar på sista tiden. Ni som inte vet kan gå in på kategorin "Kamillas dagbok - svåra tider".

Hörs ikväll!
 pussss

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0