Pluggdag

Det här kan man verkligen kalla en PLUGGDAG! Jag började med nationella prov i Svenska, skrivdelen, på morgonen. Gick skitbra tycker jag! Fick verkligen satt ord för allt och fastnade inte en enda gång!

Sen tog jag upp datan och började skriva på hemtentan i biologin. Ska inrikta mig på hur tvillingar kommer till och varför just de föräldrarna får tvillingar osv. Ni kanske vill veta lite om det sen? Lämna en kommentar och berätta vad du tycker!

Klockan elva är det lunch, inte så länge kvar nu. Fick information av Julia om att vi har spelat tre matcher och spelat två oavgjorda och förlorat en, haha mitt svar till det var bara " Bara förlorat en? :O hahaha, rekord ;)" Typiskt våran klass:P Tror dom spelar sin fjärde match nu eftersom Julia inte vill svara på mitt meddelande. Jag vill ju också vara med, jävla skitproblem hela jävla tiden!

Nu ska jag skriva ut lite fakta om tvillingar!

Vi hörs sen!

pusss

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: miztha

svar. allt bra med dig då? :) :D

2009-03-20 @ 15:22:31
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0