Riffla upp dina jeans

Jag ber så mycket om ursäkt för rätt dålig uppdatering och tråkiga inlägg idag. Har helt enkelt inte haft tid.
Min mobil är helt körd så det blir inga bilder nu heller..

En grej som är positiv är i alla fall att jag har haft jättemysigt i Vansbro ikväll! :)

Jag gjorde nyss ett nytt försök att klippa lite hål i ett par andra jeans och dra upp dom lite snyggt, mitt ord för det är hur som helst "riffla upp dom". Jag vet inte vad det heter så då hittar jag på ett eget ord. Fast det kanske heter riffla? jag vet inte, har bara fått för mig att det är ett bra ord, kanske har hört det någon annanstans, är det någon som vet om det har ett namn så att säga? :P hehe... Jag har i alla fall rifflat upp ett till par jeans nu, och denna gång lyckades jag! blev faktiskt snyggt! Dom ska på i skolan imorgon.

Imorgon börjas dagen med nationella prov i Engelska, skrivdel, OH NO! Kommer inte gå alls, jag är så dålig på grammatik och sådant i Engelska, usch!

På eftermiddagen har jag biologiprov, det är ganska lätt, tror det kommer gå bra!

Ne, fy farao vad trött jag är nu!

Vi hörs imorgonbitti!

puss godnatt! ♥

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0