Sammanfattning av dagen

- Gick upp runt åtta och tog hand om Kajsa och André
- lämnade André vid Sonja
- läste ut systrar i jeans andra sommaren
- Tränade
- gjorde en hårinpackning
- åt middag
- gick ut och skottade snö
- gick en promenad med André
- Gick in och drack te
- fick nya vantar och ny mascara av mamma

(ser ut som att armen är i på vänstra vanten. Men, nej, det är inte en arm, vet inte vad det är. Ja , just det, armen ser ju mörkhyad ut, jag är inte mörkhyad.)
-Drack te
- och givetvis bloggade en massa hela dagen
- var barnvakt hela dagen

ja , min dag i en enkel sammanfattning.

Nu ska jag lägga mig och börja på systrar i jeans tredje sommaren. Längtar!

För tredje gången idag tackar jag för ALLA kommentarer! Jag är så tacksam för att ni bryr er. Ni förstår inte hur skönt det är att veta att man har så mycket stöd. Även från människor man inte känner. Jag känner mig 50 kilo lättare. Tack så hemskt mycket. Hoppas ni fortsätter att vara med mig på bloggen!

Gonatt ni fina läsare!

puss

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0