skakis

Nu är jag skakis, fyfarao, det som hände nyss skrämde skiten ur mig!

Mamma och Sonja står och pratar medans André är bakom dom och leker med sin nya hammare. Jag sitter och dricker te. Plötsligt ramlar André och börjar gråta, det gör ju ungar när dom slår sig, inget märkvärdigt. Men sen blir det tyst, först trodde jag att han hade slutat gråta, att allt var bra igen. Men sen blir mamma helt vit i ansiktet och börjar skrika "Men André, vafan?!" sen börjar hon slå han i ryggen och skaka han upp och ner. Jag fattade ingenting. Det enda jag förstod var att han inte andades. Mamma fortsatte slå och skaka men inte ett ljud kom. Han blev mer och mer blå och stel. Jag fick panik oc rusade dit och slog allt jag kunde i ryggen på han. Just då började han skrika. TACK GODE GUD! jag är fortfarande skakis. Jag vill aldrig mer vara med om något sådant igen......



kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: linda

usch, fyfan så hemskt :/

2009-03-08 @ 23:38:50
Postat av: Ida

Urs så hemskt! det är det som är så läskigt med småbarn :S

2009-03-09 @ 18:41:58
URL: http://idawindahl.blogg.se/
Postat av: Sara Solvik

Usch, sånt där är hemskt. Satte i halsen förut så jag inte fick någon luft. Mamma fick springa ut och hämta en granne som fick hjälpa mig att andas, det är riktigt läskigt:/

2009-03-10 @ 18:53:34
URL: http://sarasolvik.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0