Skoshopping

Efter skolan idag mötte jag upp Katrine och kajsa, vi gick först till Kollektion för att Katrine skulle köpa tights, det var inte meningen att jag skulle köpa något, men jag hitta typ snygga gladiatorsandaler så jag fick bara lov att köpa dom!
sen gick vi till Ritex och där hittade jag såklart billiga vårskor, alltså i desperat behov av det just nu, sen ska jag ju köpa converse, men då måste jag ju till blge först, det blir nog nästa vecka!

Bara 115 kr. man tar väl chansen?

asså jag har blivit osäker på dom, kan ni berätta vad ni tycker om dom? det är ju inte försent att byta om det skulle vara så. Jag vill nog kanske ha några som är lite grövre och lite högre, sen vill jag nog ha brun/beige. Vad tycker ni?


Tänkte ni skulle få en bild från hur jag hade det i skolan innan jag gick ner till bandyn

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Julia S

De är skitsnygga !

2009-03-20 @ 21:19:41
URL: http://juliajjulia.blogg.se/
Postat av: jenny

snygga sandaler:)!

2009-03-22 @ 12:13:25
URL: http://jennyorahim.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0