Uppdatering av köket

Nu händer det grejer i köket! Det går framåt nu, jättekul att se! det blir bara finare och finare för varje dag, nu längtar jag riktigt mycket tills det blir klart!

Vårat "walk-in" skaferi är uppe nu, dock inte helt färdigt, lister ska på och dörren ska målas!
Som ni ser så har vi även satt upp nya panelskivor!

Jao , det är väl den största förändringen just nu, sedan kommer det upp bilder när det är klart, det är verkligen inte länge kvar nu. Det är väl taket och golvet och några smådetaljer och sedan alla lister! Det kommer gå fort, wiie :D

Jag ska sova nu, har utvecklingssamtal imorgon klockan tio. Usch, jag längtar inte om man säger så..
Vi hörs imorgon bitti!

god natt!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0