1/5 09

Hejs!

kvällen/natten var lyckad, mycket skratt!
Den började hemma vid Niklas, och tillslut hamnade vi i Äppelbo på efterfest. Klockan Halv fem började vi gå hemåt. När klockan var fem gick jag och la mig och klockan åtta skulle jag upp för att sedan jobba klockan nio. Det var faktiskt inte så jobbigt som jag trodde, jag var äckligt pigg faktiskt.
Sen blev det fem timmars inventering på ICA, gick helt okej.

Nu ska jag gå ut och lägga mig på studsmattan, sen ikväll har jag bjudit hem Matilda och Julia, mys!

Just ja, läxor var det också, ja, får ta mig tid till det också!

Ni ska få bilder från gårkvällen/natten också, men kameran strular väl, så ni får inga nu.

Pussss

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0