2/5 09

God morgon!

Jag trodde att jag hade knatteträning idag, men när jag frågade en annan tränare i laget så hade jag inte det. Nu är det försent att gå och lägga sig igen, jag är ju pigg nu! hehe.. Men det är bara skönt, då får jag mer tid till läxor!
Mitt mål är att vara klar med andra världskriget på måndag! Det  måste jag fixa.

Och nu, äntligen mina vänner fick jag in bilderna på datorn, så i nästa inlägg kommer några pics (:

Det är strålande väder idag också, så himla skönt! Dock ska jag sitta inne mycket med läxor. Jag skulle ju kunna sitta ute tänker väl ni nu, men jag kan verkligen inte koncentrera mig ute i solen.

Hoppas ni får en bra morgon!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0