28/5 09

God morgon!

Idag flög jag upp klockan sex. Det har aldrig hänt förut! Men jag var väl inställd på det eftersom jag hade lite grejer kvar att packa för idag.

Det börjar bli lite pirrigt nu, men inte så att det är jobbigt, utan det är mer det här pirret då man vet att något roligt ska hända!

Nu sitter jag i alla fall och äter flingor och kopplar av lite!

Idag blir det dåligt med blogg eftersom vi har sista föreställningen klockan 18.00 idag, sen åker jag till älskling. Men ni får hålla ut, vi hörs imorgon!



kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Johan

Vad grymt bra vårshowen var idag, kom och kollade! :D



2009-05-28 @ 16:18:50
URL: http://www.garbomannen.com

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0