Åter igen, kväll

Nu är det kväll igen. Va fort det går!

Imorgon är det skola. Det var ju nyss fredag! Hoppas veckan går fort för i veckoslutet åker jag till Oslo för att fira 17mai på söndag. Tror ni jag längtar eller? Sen ska jag ha min fina "bunad" som jag fått av farmor och farfar, en jävligt dyr klänning, är så himla tacksam! :):) Sen ett extra pluss om veckan går fort är att jag fortare får träffa älskling, nu känns det som om det har gått flera år när det bara har gått tre dagar. hm..

Imorgon åker jag och matilda till vansbro runt kvart över åtta för att handla lite. Jag ska i alla fall ha en mascara och ansiktskräm och färg för ögonfransar.

Nu ska det sovas, puss godnatt!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0