det bästa som finns är morötter

Matchen gick hyfsat, 0-0 blev och ändå spelade vi ganska segt och flummigt idag. Ganska nöjd!

Jag förstår i nte vad som händer med mig? Asså nuförtiden så kan jag få världens abstinens på morötter. Jag har aldrig varit så jätteförtjust i morötter förut, men nu äter jag det som om det vore godis. Jag äter det jämt! Det är helt sjukt gott. Mmm, skulle kunna äta hur många som helst. Nu när jag kom hem var jag überhungrig. Det enda jag tänkte på var morötter. Alltså, haha, morotsKamilla. Har hört att man får finare solbränna av det, då kommer jag glänsa som en gudinna i sommar så mycket morötter som jag äter. hehe..

Klockan tre är det middag vid Sonja, sen är det match på gullängen.

ikväll blir det plugg.

over and out

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Garbomannen

Tack så jätte mycket vad glad jag blir! =) Ja tror det får bli den, rätt neutral i alla fall men ändå snygg! :)

2009-05-10 @ 15:40:52
URL: http://www.garbomannen.com

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0