Estudio Español

estoy estudiando español. Qiuiero entreno y dormidor.. ggaaah!

Haha! Usch, jag har prov imorgon och jag dör, det är så jävla mycket. Nu får jag panik, jag kommer inte klara det. Jag kommer förlora mitt MVG, jag är hundra på det. Jag ska väl försöka så gott det går..

Imorgon ska jag packa för fullt för på fredag bär det av till Norge. Först ska vi hälsa på farmor och farfar sedan drar vi vidare till Oslo. Åh va skönt det ska bli att träffa alla igen!

För nya läsare kan jag meddela att jag ursprungligen kommer från Norge och att jag har bott i Sverige i fem år nu. Jag saknar faktiskt Norge fruktansvärt mycket.

Nej, jag skriver kort senare. pussss!


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0