Hemma

Äntligen!  Nu är jag hemma efter en väldigt lång skoldag. Sitter och käkar äggmackor och bara njuter av att få vila. puuh! Det har varit fullt ös hela dagen verkligen. Först nat. prov i Spanska, sedan gympa. Sen prov i Engelska, sen dans i tre timmar. Men jag överlevde, och nu känns det faktiskt ganska skönt.

Ikväll blir det plugg som vanligt den här vecka. Ni har säkert förstått att jag har en riktig plugg-vecka. Det känns skönt att få saker gjort!

Nu är det redan onsdag, i övermorgon åker vi till Norge, hur kul dom helst! Fast ännu bättre när vi kommer hem igen, för då har David kommit hem, åååh vad jag längtar!
 
Nu ska jag äta upp, och börja med Svenska.

vi hörs senare

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0