Hemmaoutfit - Det fula är ofta det bekväma

Jag sa ju att jag skulle dra till skolan nu, men det blev inte så. Känner mig för det första inte så bra idag, plus att jag inte kan provet så jag fortsätter att plugga flitigt och ser om jag är redo för det imorgon istället.

Idag har jag hjälpt mamma att hitta lite kläder åt henne tills på söndag. När jag stod och rotade i hennes garderob hittade jag världens mysigaste (och största) stickade kofta. JIPPI! Jag som är så frusen av mig, fattar ni va skön den är? Jag älskar den! Den är jätteful och utsliten men den är jätteskön att gå runt i hemma. mmmm!

Haha, känner mig jättesexig! stor, gammal, sliten kofta och raggsockor. Kan det bli bättre? hehe..

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0