Jag i Bunad

Nu är jag vid farmor och farfar och har nyss provat min bunad, ååååh vad fin den var! Äntligen äger jag också en bunad!
Vi gick såklart ut i kvällssolen och tog lite kort, och här har ni en bild på mig och farmor!

Så ser alla kvinnor ut på 17maj! Det är få som inte har bunad. Åh vad jag längtar tills jag får sätta på mig den på söndag!

Föresten så är tante (tante= faster på Norska) och hennes familj här också, mycket trevligt! Nu ska jag gå och vara social med dom. Vi hörs ikväll!

PUSS

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Matilda =)

Guh va fin den är :D

2009-05-15 @ 22:41:32
Postat av: Anonym

så otroligt fin kamilla :D

2009-05-17 @ 21:07:44
URL: http://ohh.se

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0