Kort skoldag

Nu är jag hemma efter en mycket kort skoldag. Kom till skolan vid åtta, satte mig vid skolbänken för nationella i kemi. Kände mig ganska lugn. Men det ändrades snabbt när jag tittade igenom provet. Det var nog det svåraste provet jag nånsin fått. Jag blev riktigt förbannad tillslut, hur i helvete kan dom tro att vi ska kunna saker i professor-nivå?!
ååh.. blir så irriterad.

Aja, vi blev klara så tidigt så vi behövde inte vara kvar, så vi fick skjuts med Nille hem.

När jag kom hem handlade jag åt mamma sen gjorde jag mig en god Tonfisksallad som jag äter nu!



Dagens outfit:
Oversize-tröja från Gina Tricot
Linne från Gina tricot
Svarta Jeansleggings från MQ
Väska från Glitter

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0