Norge - here I come

Nu är vi på G, snart drar vi. Usch, jag har nästan ångest att jag ska behöva sitta i bilen när det är så fint väder.. Aja, något bra väntar när vi kommer fram i alla fall, hela vida släkten! :)

Jag har lagt över lite ny, fräsch musik på Mp3:n nu också så resan blir nog inte så tråkig! Jag hoppas på en superhelg. Det bådar gott än så länge. Imorgon är planerna att gå på stan och shoppa lite, sen på eftermiddagen blir det middag hos mormor sen på kvällen är det Eurovision, det missar ni väl inte?

På sönda är det 17maj och så blir det upp tidigt och dra upp til oldemor och fixa sig, på med Bunad och dylikt, sen ner till centrum och umgås! Vid ett kommer älskling också, det kan inte bli bättre! :):)

Bara vädret håller i sig hela helgen så är jag supernöjd!

Vi hörs när jag kommer fram ikväll!

Min frisyr idag, ska nog ha den även på söndag, passar hur bra som helst till Bunad! (Norsk högtidlig klänning.)

puss på er


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0