Tre bra saker

Sa att ni skulle få se skinnjacka och bikini, men tyvärr så hittade jag inte kameraladdaren. Så ni får se det så fort jag får möjlighet!

Imorgon är det vårshow-föreställning. Wow, va fort det går! Jag känner mig faktiskt KOlugn. Inga bekymmer alls, kan allt bra!  Det är tre föreställningar och det ska bli skitkul!

Eftersom jag inte har något att skriva om just nu så tänkte jag göra en "självkänsla lista", alltså tre bra saker som jag har gjort idag;

Gjort det bra på dansen
• Tryckt på knappen
• Ryckt upp humöret

Ni får sova så gott! 

Godnatt puss!

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Emelie B.

Såg eran vårshow idag, riktigt bra. Gillade Katy Perry nummret ni gjorde speciellt, sjukt roligt extra bra för det såg verkligen ut som det var du som sjöng!

2009-05-28 @ 16:18:08

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0