Trevlig kväll

Vid fem drog jag till Linda för att fira  henne. RIktigt trevligt med trevliga människor! Hur god tårta, smörgåstårta och CHOKLADBOLLAR som helst! Jag åt nog minst tio stycken chokladbollar, har aldrig skådat godare.
Runt åtta åkte jag hem för att kolla på 90210 och plugga lite. Jag sket i plugget och tog mig en lång joggingtur och en lite cykeltur sen lite magträning när jag kom in. Åj, värsta träningspasset ju! Det var skönt som bara den!

Nu väntar jag på att David ska ringa, sen blir det god natt. Är fruktansvärt trött och måste få lite sömn inatt så jag orkar med nationella i KEMI( :O ) imorgon.

Hur har eran kväll varit? Min har varit bra!

God natt på er!


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0