två veckor kvar - håll ut!

Blev ingen träning för mig idag, har alldeles för mycket plugg på. Känner att jag börjar få panik nu, det är bara två veckor kvar och jag har massor som ska göras. usch.. Men jag kommer nog klara det, bara man vill så kan man klara i princip allt. Det är bara att kämpa på i tve våckor till, sen är det ju slut på allt det hårda och vi kan börja förbereda till skolavslutningen utan att ha en massa plugg över sig. Härligt!

Imorgon är det ännu ett nationellt prov. Nu är det dags för spanska.hm..

Sen blir det dans från två till fem imorgon, sjukt skoj! Nu är det bara två veckor kvar till vårshowen, gaah, blir nästan lite nervös. 

Nej, nu ska jag plugga lite Engelska, sen ska jag soooova :)

God natt allihopa!

Saknar dig älskling..

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0