Varning för känsliga människor

Katrines lag vann med 8-0. Grattis till dom!

Innan vi åkte på match skulle jag visa mamma en knöl jag har haft på armen i två veckors tid. Det är som en liten böld, typ som en stor finne. Fast det som gjorde att det inte var en finne var att den var svart blå typ. Som ett blåmärke som såg ut som en finne. Sen mitt i var det en svart prick.
Hursomhelst så satte jag mig bredvid mamma och skulle bara klämma lite på den och då kom det ut typ svart/brunt gäggaktigt var. Fan va äckligt det va. Det var som att klämma en finne fast det kom mer och det var brunt. uuuuuh! Det var så äckligt. Jag fortsatte att klämma och det kom bara mer och mer och mer. Tillsut kom det bara blod, men nu är det uppsvullet och det är ömt. Kan någon hjälpa mig, Vad är detta?

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Besiana

Hejhej! :)

jag har en tävling på min blogg just nu, Veckans blogg är det - om du vill vara med och tävla, gå in och kommentera varför just du ska bli veckans blogg i inlägget "veckans blogg" :D

2009-05-10 @ 21:08:40
URL: http://besianamavraj.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0