welcome to my closet


Tror ni det är dags att rensa och städa kanske?

Alltså kolla röran. Längst upp är det bara shorts och sommarplagg så dom orkar jag inte bry mig i just nu. I mitten har vi alla jeans och längst ner alla "myskläder".

Min garderob är i princip proppfull. Jag skulle kunna klämma in några fler jeans men annars helt fullt. Plus att jag har tre stora kartonger fulla. Självklart används inte riktigt allt, men jag tycker om att spara. Jag får nämligen gå runt och lyssna på alla föräldrars tjat som "gud va dum man är som inte sparar, allt som var inne förut kommer ju tillbaka nu". Så istället för att själv bli sådan om typ 30 år så sparar jag mina kläder just in case ;)

När jag flyttar själv SKA jag ha walk-in-closet.

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0