åh.


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Garbomannen

Haha det är bara kul att du vill veta! :) Började med att Gratisdirekt som har hand om Dollyblond.se skulle coacha mig för att bli bättre, men det blev ett fiasko. Dom tyckte bla. jag skulle ljuga och överdriva för att locka besökare till bloggen...



Det tycker jag är helt fel (man ska väl vara sig själv och ingen annan?), så då sa jag upp det som var mellan oss och fortsatte att blogga själv några månader istället. Under den här tiden växte bloggen ganska mycket och gick upp i alla fall några hundra besökare om dagen. Då mailade jag med Pockwork Media i Stockholm och berättade om min blogg och ifall vi kanske kunde komma överrens om något där dom marknadsförde och gjorde bloggen större och eftersom dom då hade kollat bloggen tidigare plus visste mina besökare och hört namnet innan dom kollade igen kom vi överrens om att vi skulle samarbeta.



Det är så det är nu och i full gång med att det ska komma igång bättre och dom länkar på internet genom några sidor. Bla. finns även klubbkoll.se med som du kanske vet om, ifall om det kommer hända något mellan mig och dom framöver. Kissie som också har samma företag som hjälper henne en hel del har intervjuat några artister genon dom tidigare. Inte riktigt klart ännu dock för hur det blir med mig.



Det är även samma företag som kommer sköta annonserna i bloggen, och alltså att få den större är det meningen. Det är i alla fall hur roligt som helst, och jag verkligen älskar att blogga så vad skulle kunna vara bättre haha? :D



Hur går det med din blogg förresten? Blir det fler som läser med allt eftersom du lägger ner tid på den? Har du några mål kanske? Kan lägga till i msn med om du vill så kanske vi kan hjälpa varandra på något sätt utan att alla ser haha. Adressen är i alla fall den som står ovan i så fall. :)



Guud vilken lång kommentar det blev.. Hoppas du orkar läsa nu bara! :)

2009-10-10 @ 19:29:12
URL: http://www.garbomannen.com

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0