Gör jag detta?

√ matcha rött och rosa? hell no.
√ klä sig med höga stövlar/stövletter till mjukisbyxor? Det tror jag ni kan svaret på själva. blä!
√ ha höga strumpor till bara ben? NO NO NO, satsar på overknee eller ingenting.(alternativt låga, låga strumpor. Sådana som går till under fotknölen bara, namn?)
√ Strumpor i ballerinaskor? absolutly not!
√ matchar en T-shirt med hög hals med en cardigan? neeeeeeeej!

√ Fyller i mina ögonbryn? Japp
√ Använder flera lager med mascara? Yes
√ Foundation? nej (alt. fest)
√ rouge? nej (alt.fest)
√ ögonskugga? nej (kanske om det är utgång som gäller)
√ Kajal? jas
√ Nagellack? Alltid
√ Läppstift? Ne, men om man ska ha läppstift, RED it is.


komihåg, den här listan är för MIG, ta inte illa upp.

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Behira

Wow, du är nog den enda som håller med mig om att matcha rosa och rött. Det är så fult! ;o

2009-10-21 @ 09:21:21
URL: http://behira.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0