Jag är dålig på det här med rubriker.

Nu har jag åter igen sovit i nästan två timmar såhär på eftermiddagen. Det är ju så jävla skönt! Min fråga är bara, varför är jag så himla trött nu föritden?

Ikväll är det bara jag och mamma hemma, plus småttisarna såklart, så jag antar att vi ska börja med lite tacos snart, mmm :) men vänta.. Åt jag inte det förra fredagen också?? haha, jo det gjorde jag nog, men wth, det är ju SÅ gott!

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Garbomannen

heej där! kollade din blogg nu precis - vad duktig du är! det var ett tag sen jag var ut nu bara men måste iaf säga det. fortsätt som du gör så ska du se att det bara kommer gå bättre och bättre för dig!! :)

2009-10-09 @ 20:33:42
URL: http://www.garbomannen.com

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0