9/9 09

goddag alla glada! Jag fick inte en så bra start på dagen idag då allt bara gick snett och det slutade med att jag sprang runt i huset och skrek och svor för att alla,(enligt mig) hade slarvat bort mina grejer. fy Kamilla!

Förövrigt så passerade vi 090909 klockan 09:09 för ett par timmar sen! coolt va?
Enligt mig så ska mamma och hennes sambo Roger gifta sig idag eftersom dom förlovade sig 080808. haha

Nu är det dags för lunch så jag slänger in en update lite senare!

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Bettan

Her går det bare bra egentlig, hva med der? Gratulerer med konfirmasjonen som var forresten! Så bildene til Ranveig, og du var kjempe fin med bunad altså! ;-) Hehe. :-)



Klem

2009-09-09 @ 18:26:08
URL: http://www.bettanb.blogg.no

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0