20/4 10


God morgon alla grisar därute!
Har precis käkat upp en skål med flingor och nu har jag ingen aning om hur jag ska fördriva tiden i en timme. Då kommer minibussarna från skolan och hämtar mig och färdar oss upp mot Kläppen. JA ni läste rätt, KLÄPPEN, fast inte skidåkning som man kanske skulle vilja, utan idag blir det skoteråkning. fear enough!

Och angående min nya phone så kan jag inte säga så mycket om den ännu för jag förstår mig fasen inte på den riktigt, haha.. Men kan säga att telefonen är relaterad till facebook vilket är grymt! Kontaktlistan är som vänlistan på facebook där det står senaste uppdatering och om de snart fyller år and so on, och även profilbilden syns till, fast till skillnad mot vänlistan på fb så finns mobilnumret här, nice huh?

hoppas ni får en bra dag, PUSS


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Anonym

hej, hur kan du ha skoterkort när du inte är 16 år?

2010-04-20 @ 17:32:23

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0