eeeey mama


Sorry för bad update idag, eller nej föresten, jag ska sluta ursäkta mig, man kan inte hinna med allt hela tiden förstår ni små guldkorn ;) haha nejdå, men jag har faktiskt haft lite kvalitetstid med fröken Linda i eftermiddag, ytterst trevligt!

Nu har jag precis varit ute och sprungit, och ni, gör inte samma misstag som mig och tro att det är sommar, för det är det INTE. Jag körde väldigt lättklädd när jag sprang och jag frös häcken av mig.  Så det gäller att klä på sig kära barn!

haha, känns som att mina mammiga sidor kom fram i detta inlägget, så vi tar ett sista budskap här; Stoppa inte köttbullar i näsan!

(ps. DAGENS OUTFIT incoming sooooon)


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0