godnatt


Hejsan alla! Sitter ensam i köket med min älskade tekopp och filosoferar över livet. haha, föresten så heter jag Gunn och är 50 år!

Ne, men jag har precis varit ute och sprungit i typ en timme, jätteskönt! Nu återstår det bara lite påläsning sen är jag klar för sängen. Imorgon bitti har vi nationella i Engelska, tror det kommer gå fine.

Egentligen är det helt sjukt hur stor plats en liten skrivruta på internet kan ta i ens liv. Den här bloggen har blivit lite utav min image! Den tar upp sjukt mycket av min tid och jag älskar verkligen det jag gör. Utan bloggen känner jag mig rädd, nervös och exposed...


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0