skräckslagen råttjakt

När vi satt ute idag så kommer våran sadistiska katt med en råtta i munnen. Och varför jag skriver sadistiska är för att hon ALLTID leker med råttan i typ en halvtimme innan hon käkar upp den, bokstavligt talat. Kunde ju inte låta bli att filma, och stackars råttan blev så förvirrad att den var påväg att hoppa ner i min stövel. OCH då dog jag totalt, my gooood va mitt hjärta slog ett dubbelslag. Enjoy the movie;


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Marie

Lägga till varann genom bloglovin?? :)

2010-04-11 @ 13:29:15
URL: http://lillmian.se
Postat av: esmeralda

tack så mycket söta du! Men det är så för vissa, man har en längd håret bara kan växa till. Har vänner som alltid har haft mellanlångt. Använd bra produkter :) och massera huvudet ordentligt när du duschar. det stimulerar hårsäckarna :)

2010-04-11 @ 14:29:05
URL: http://ndotter.se

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0