vårjackor

Något som jag inte behöver oroa mig över är om jag har någon tunn jacka att ha på mig nu när våren börjar komma, jag har några stycken att välja mellan men ändå är en ny på ingång. Mode och trender gör att man samlar på sig mängder med kläder. Kläder som kanske bara användts en gång. Men här kommer de berömda vårjackorna som hänger hemma hos mig;

1.Skinnjacka från chicy.se

2. Sliten jeansjacka från cubus

3.Skinnjacka jag fått i julklapp

4. gammal jacka från h&m

5. Jeansjacka från gamla dagar från lee

6. Fakeskinnjacka från H&M.

Några stycken var det ja, vilken är snyggast tycker ni?


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: - Savefors

Morrn!

Allt bra med dej denna torsdag?

Kram

2010-04-22 @ 08:14:47
URL: http://saavefors.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0