höstkylan här för att stanna?


Som ni vet så har vi ju nu passerat mitten av augusti (sjukt fort har det gått) men inte trodde jag att sommaren var över för det? Augusti är trots allt en sommarmånad och därför gör det mig så jävla besviken att vindarna är bitande kalla. Inatt trodde jag mina sista timmar hade kommit då den kalla vinden blåste rakt genom mitt myggfönster och rakt på mig som då låg med huvudet alldeles under, som ni ser på bilden.

Stackars mig visste heller inte hur jag skulle få ut det där jäkla myggfönstret så där låg jag hela natten och var i närheten av att frysa ihjäl. Skall det vara såhär i augusti?


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0