the fifties



nu ska jag avslöja en liten hemlis för er. Jag har en liten hemlig crush på femtiotals stilen. Tycker den är sjukt inspirerande. Prickiga klänningar i vadhöjd, höga kjolar och blus och huvudbonad och runda solglasögon, OCH röda långa naglar givetvis. Fint!

ps. Jag kan titta på femtiotalsfilmer bara för att jag tycker kläderna är så fina, även om filmen uppriktigt suger. Walk the line är en favorit, den har både stilen och handlingen..


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: linda

ring mig imorgon när du har tid! Jag måste prata med dig om 80 tals kläder, ska nämligen ha sånt på skolkortet, NU PÅ TISDAG och du är ju ganska bra på det, lik som du är på allt annat min kära vän! Call me tomorrrrrrow bitch!

2010-08-28 @ 00:51:35
URL: http://tintis.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0