today


Vilken dag, tog mig en lång jogg, väntade på att André skulle vakna så jag kunde sätta honom i vagnen och koppla hunden och börja vandra mot fotbollsplanen. Väl framme möttes jag av luriga blickar. Efter att ha vandrat genom ett hav av blickar fick jag tillslut höra att jag precis missat en riktig show där mamma suttit och spelat sitra (stavning??) för att få ihop lite pengar (?!). Sen möttes jag av en dragqueen-sminkad/klädd mamma med cowboy hatt. Jag tog ett kasst kort med min mobil, ni ska få se sen.

Efter matchens slut vandrade jag hem igen (mina ben är väldigt slut) och nu har jag skickat Kajsa till en kompis och bänkat André framför teven med lite godis så nu kan jag ta det lite lugnt. Har bland annat gjort mig en sallad.

Ska nog kolla lite gossip. Vi hörs sen, PUSS


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0