avslappnat



spännis i morgonbad

som ni såg så slängde katrine upp ett inlägg där hon meddelade att jag åkt iväg till stugan. Har precis kommit hem därifrån och har haft två helt underbart lugna dagar. Där finns ingen tv, inget nätverk, ingen radio, ne typ ingenting så det var bara att plocka med sig en massa tidningar och slänga på en kastrull med vatten på gasolspisen och göra en kopp te och bara läsa.

Nu ska jag packa ihop lite clothes och sen dra iväg till Kongsvinger, min kära hemstad, och besöka farmor och farfar i några dagar.

Kanske hinner slänga upp ett inlägg innan jag drar, annars hörs vi  med några få updates om dagen i Norge. Puss


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0