åh nu välkomnar vi julen på riktigt


Hej hopp gummileksak!

Jag lever i en stoooor mysbubbla. Vet ni varför? Det är jul nästa vecka för sjutton!!!!!! JAG ÄLSKAR JULEN. Jag är så sjukligt nöjd med alla julklappar också, jag kan knappt vänta till mina älskade skall öppna dem. Att ge bort är så himla mycket bättre än att få, tycker inte ni det?

Jag är på riktigt bra humör dessa dagar alltså, skulle önska det var jul lite lite oftare :)

Sitter och dricker lite kaffe (mjölk med kaffe) i köket och ser på när mina syskon leker ballerinalucia.

Ska nog städa mitt rum nu, sen ska jag nog köra ett träningspass! Vi hörs sen, jag lovar :)


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0