till er


Hittade en bild på mammas dator som jag tog i september. Titta va grönt och fint det var utanför! Tänker inte på det, men jag saknar faktiskt när det är ljust och färgglatt ute.

Var ute på säsongens första längdskidåkning för en stund sedan, kan inte säga att det var så roligt då det gick mer bakåt än framåt.. Annars sker inte så mycket, käkat en jättegod torskmiddag!

Fick också en kommentar där det var någon som tyckte att jag skulle göra en årsresumé, och det kommer jag att göra, precis som förra året, den kommer upp på nyårsafton :)

Sen bara en fråga till er. Jag är sugen på att byta lite "teman" här. Blir lite enformigt i längden eftersom jag har kört ganska samma race rätt länge, ni vet, dagliga outfits, inspirationsmotiv, meningslösa webcam-bilder.... Ja, ni förstår ;) SÅ, har ni några förslag på vad jag kan ta upp? Något ni tycker är extra roligt att läsa, se eller höra? jag är öppen för absolut alla förslag, så hit me! =)


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0