mörkt här och mörkt där


Kommer ni ihåg när man var i 5/6års-åldern och hade tappat sina första tänder och gjorde precis allt för att visa sina luckor i munnen? I so do.

Ja, ni kanske redan har förstått det, men mina småsyskon är verkligen det absolut bästa jag vet♥

Jag och David skulle egentligen haft en mysdag i Kläppen med lite Snowboardåkning idag, men det blev så mycket strul så vi drog till skolan och kollade innebandyturneringen som höll hus i idrottshallen. Dagen har varit himla lång, vi har ju suttit på samme ställe i princip hela dagen, lite segt.

Nu är jag hemma och tycker det är lite halvtråkigt att det är mörkt när man lämnar huset och mörkt när man kommer hem, men snart är det jullov och då är det bara mysigt att det blir mörkt fort!

Om 8 dagar mina kära vänner, DÅ händer det, can't wait........

är ni klara med julklappar?


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0