dilemma

Hej! Nu är vi framme hos farmor och farfar. Resan gick bra, var riktigt snöigt, men annars gick det fint! Eftersom vi ska upp sjukt tidigt imorgon så ska jag gå och lägga mig nu. Är så taggad inför morgondagen, kommer bli så jäkla skönt att gå av planet och känna den varma luften. mmmm. MEN jag har ett fett jäkla stort problem. Jag har glömt det viktigaste av det viktiga typ. Mina SOLGLASÖGON ligger kvar hemma. Åh, blir så less på mig själv, har ingen lust att pröjsa för ett par nya just nu, hoppas jag hittar några billiga.

Hur det blir med internetåtkomst där nere vet jag inte, vi kommer i alla fall lämna datorn hemma. Kanske hittar ett internet cafe som kan få bli min vän på kvällarna. Men nu ska jag ha semester och kommer inte blogga allt för mycket!

SOV SÅ GOTT ALLIHOPA SÅ HÖRS VI OM NÅGOT DYGN. PUSSSS

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: amanda

svar: tack så mycket :)!

2010-02-23 @ 22:38:27
URL: http://amandastyle.blogg.se/
Postat av: Esmeralda

HAHAHA söta du, va?! Nej jag är inte norska. Vilka ord tänker du på :) kram

2010-02-24 @ 00:24:27
URL: http://ndotter.se

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0