frågor och svar


 

Hur många gånger i veckan tvättar du ditt hår?

Jag vet att man inte ska tvätta håret så ofta eftersom det sliter jäkligt mycket. Men jag tränar väldigt ofta så det vissa veckor tvättar jag håret varje dag annars blir det varannan dag.

 

Är du på G med någon? ;)

Hm, är jag det? ;)

 

Vad använder du för smink? Typisk vardagssminkning?

Jag använder mascara, ögonbrynspenna och kajal. Jag börjar med att lägga på ett tunt lager mascara, sedan målar jag ögonbrynen. Sen lägger jag på ännu ett lager med mascara och efter det lägger jag pyttelite kajal i ögonvrån.

 

Vad har du för planer inför sommarlovet?
PS. Din blogg rockar!!

Vi i klassen har snackat lite om sommaren, och planerna är att åka på peace and love tillsammans och sedan ska jag försöka jobba så mycket som möjligt.


 

Kommer du att jobba mycket denna säsongen?

Jag kommer nog att jobba i princip varje helg fram till i mitten av April :)

 

Hur ofta festar du? :o)

Typ aldrig.

 

Och vad tycker du om t.ex. kenza, kissie, blondinbella m.m.?:):):):)

Ha en bra dag!!

Kissie är en jäkligt skicklig människa som har lyckats locka en niondel av Sveriges befolkning till hennes blogg bara genom att dra provocerande skämt. Det är ju ett tecken på att människor är så jäkla överkänsliga och inte kan ta grejer med en nypa salt. Lite kul tycker jag.

Kenza är bara en helt vanlig tjej som lever livet. Har inga speciella åsikter om henne.

Blondinbella blir lite för klassisk för min smak. Jag tycker hon verkar väldigt tråkig, hon är ju bara 19 år och lever som om hon vore 40. Sen tycker jag att det blir lite för mycket av det här ”Hej jag vill rädda absolut alla tjejer i hela världen. Titta bara på mig så kommer ni att tillfriskna från alla sjukdomar ni nu måtte ha”

 

Ska du byta gymnasium?

Det märks!

 

har du färgat håret eller äre din naturliga färg :)?

Ehm, jag färgade mitt hår mörkt förut men sedan ångrade jag mig och började bleka slingor regelbundet. Så jag tror att mitt hår sakta men säkert har gått tillbaka till det naturliga. Den färgen jag har nu är väldigt lik min naturliga i alla fall ; )

 

Tycker du om -eller älskar du någon i Äppelbo ? ;)

Hahah, nej, jag hatar ju min familj så

 

Delar du mycket med din syster och din mamma ? pratar ni om det mesta ?

Har du något tips på hur man ska kunna öppna sig för sin mamma ?

Jag delar i princip allt med dom. Dom är min närmaste och bästa vänner, sjukt skönt.

Jag tycker personligen att det inte är barnets ansvar att kunna öppna sig för sin mamma (eller pappa). Den tilliten måste föräldrarna ge dig ganska tidigt. Men om det ändå har gått snett någonstans där och du känner att det är obekvämt att kunna öppna dig för din mamma så tycker jag att du ska börja med att dela med dig av ditt liv, din vardag. Alltså, berätta vad som hände i skolan under dagen eller vad ni gjorde igår kväll när du och kompisarna var ute. På så sätt involverar du din mamma i ditt liv och det gör att det blir mer naturligt att prata om andra djupare och mer privata grejer också.

 

Har du några kärlekstips?
Om man känner personen bra och vill prata med den ensam tex, har du några tips på vad man kan säga?
Hur visar man för någon att man är intresserad?

Din blogg rockar!
 

Jag har inga speciella kärlekstips men att alltid vara ärlig och öppen och sen självklart kommer man alltid längst med att vara sig själv! Sen vet jag att det alltid är lite attraktivt med svårflörtade människor ;)

När man vill ta kontakt med en kille/tjej man är intresserad av så är det första bästa man kan göra att bara prata. Häng inte upp dig för mycket i VAD ni ska prata om utan prata på om allt mellan himmel och jord för i själva verket är det ingen av er som kanske koncentrerar sig på vad som sägs, bara det sägs något. Så brukar jag känna i alla fall. Försök att dra fram dina bästa sidor!!

hur mkt pengar spenderar du på kläder på en månad? :)

Det är inte så mycket faktiskt. Jag shoppar i perioder och inte regelbundet så vissa månader blir det mer än andra och det är aldrig samma summor!

Hej, kul med frågestund :D
Hur lång är du och hur mkt väger du?
vad hade du för betyg när du sluta nian? hihi(a)
Är du tillsammans med David igen?:)
kram


Jag brukar alltid säga att jag är 1.70 för att jag vet att jag ligger där någonstans men har inte riktigt koll, men nu har jag faktiskt mätt mig och jag är hela 172 cm :D Vikten har jag noll koll på, men typ 60 kanske?

Jag hade 250 p. Typ 4 MVG, 2 G och resten VG eller något.

Nej, det är jag inte. Men vi är väldigt väldigt good friends :)

Äter du bara nyttigt eller brukar du även "frossa" i chips, godis eller läsk? Har du någon last?:D Din blogg är kanon!

Jag frossar typ aldrig i godis och chips. Eller jo när jag är i de rätta perioderna ; ) men nu har jag inte ätit godis eller chips sedan före jul. Jag hade en jäkla läskperiod för en stund sedan men den har gått över nu och tack för det. Tror inte mina tänder mådde så bra då.. Jag vet inte om jag äter så nyttigt men jag äter inte onyttigt heller, typ det jag är sugen på och det som blir serverat ;)

Last? Vad är det??? :P

hur många läsare har din blogg ? (:

När jag är här uppe och uppdateringen inte är lika bra som vanligt sjunker den ner till 30-40 om dagen, men annars ligger det mellan 60-100 typ :)

Hej!

din blogg är super. Vem tycker du är bäst i din klass? du måste tycka Nellie och Tom va? För det gör iaf jag :D

Hahah, retards. Nellie och Tom är i alla fall skönast ; )

Är det inte jobbigt att bo så tätt intill dina klasskamrater hela tiden?

NEJ :D DOM ÄR BÄST!

hur ofta tänker du på mig?
Jag tänker alltid på T <3

vem tycker du i din klass är bäst på att sjunga?

Hahaha, Det måste bli Nellie. Vi lyckades spela in när hon låg i solariumet och sjöng i söndags. Hahaha, cute

Sådär 20 frågor är besvarade.  Nu ska jag ta mig lite käk sen ska jag ut och springa!


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0