semester update

HEEEEEEEEEJ! antligen fick vi tillgang till natet. Tyvarr ar det ett fking internetcafe sa jag kan tyvarr inte bjussa pa nagra bilder... Jag har sjukt mycket bilder sa nu har ni natt att se fram emot ;) Vi bara NJUTER har. det ar stralande sol och 30 grader varmt vilket ar jakligt onormalt pa den har tiden av aret har nere, sicken tur vi har!

jag har lyckats fa en fin branna efter endast tre dagar pa stranden, like that! Hahaha, men ni skulle sett mig efter forsta dagen i solen, HAHAHA, jag sag ut som en uppsvalld tomat i ansiktet.

Ikvall ska vi bara ta det lugnt tror jag, eller sa kanske vi kikar forbi hotellet som ligger granne med oss och kollar om det ar nagra bra band ikvall. Nu ska jag inte uppta eran tid langre, det har tog val flera timmar att lasa. Hoppas ni mar bra och njuter av sportlovet! PUSS

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0