sköna daniel

hahahaha, jag skrattar ihjäl mig. Hittade en sån jävla skön kommentar i kommentarsfältet under ett av inläggen i kissies blogg. Shit vilken skön snubbe..

Postat av: Daniel
2010-02-19 at 23:57

Måste säga att jag gillar verkligen din stil. Jag menar du vet ju uppenbarligen att du ser ut som en av Madame Tussauds jävla vaxdockor. Men du bara ångar på ändå. Och då är det ju ändå inte bara utseendet du har emot dig, du är ju en totalt pantad jävla fitta också. Men det tror jag du har på känn,det också. Nä, men jag gillar verkligen det att trots att alla hatar dig, och att du ser ut som om du vore Barbies pojkvän i ansiktet så kör du ändå med din tuffa attityd: “Fuck it, I’m C-kändis”.


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Esmeralda

taack!

2010-02-20 @ 02:58:26
URL: http://ndotter.se
Postat av: linda

HAHAHAHAHAHA

2010-02-21 @ 01:37:56
URL: http://tintis.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0