outfits





Här har ni lite ihopplock av några av mina outfits det här året.

Idag är det 18 minus här uppe vilket gör att ingen av oss är riktigt pepp på att åka ut. Men man måste väl kanske ge det en chans. Lite utav dagen kommer i alla fall ägnas åt att plugga. Vi har även tvätt-tid och soltid ikväll. Imorgon är det off to work som gäller igen!

Jag blir så jäkla glad när jag tänker på att om två och en halv vecka ligger jag och steker i solen på Gran canaria!

Hoppas ni får en fin söndag i det fina vädret, PUSS


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Anonym

Vrf solar du?... Är du inte rädd om dig själv ?:O

2010-02-07 @ 17:00:21
Postat av: Ellen

Snygga outfits! =)

2010-02-08 @ 20:32:24
URL: http://ilovepeace.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0