bloggtorka

Hej alla elever!

i detta inlägget kommer ni att få läsa om min syster som åkte skidor, bananer i pyjamas och mössor.
(Följande text var meeegafjortisen Duvans förslag att skriva om)

Idag har min syster Kajsa åkt skidor och hon var jätteduktig och släppte liften och bromsade helt själv. Duktigt, ja!



(följande text var Amandas förslag att skriva om)

Bananer i pyjamas är två bananer som springer runt i randiga pyjamasar och tror är dom kan göra världen bättre genom att vara goda själar som är snälla mot alla. Jag kollade ofta på det när jag var liten och var nog innerst inne lite småkär i dessa bananer. "bananer i pyjamas lalalala.."



(följande text var Nellie Aalhuzeins förslag att skriva om)

Mössor är något man har på huvudet för att värma öronen så man inte blir sjuk när det är vinter ute. Vissa har även mössa på sommaren och inomhus för att vara coola. Ni som inte vet vad mössor är borde slå upp era ögon och fundera på att ta ett IQ test eller ett "Hur mycket och bra utvecklas jag" test.

GODNATT


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0