27/1 10



God morgon! Känns inte som om jag har sovit alls inatt, är helt tung i huvudet. Men jag kan inte minnas att jag har varit vaken så det måste ha varit en väldigt kass natts sömn.

Idag har vi redovsning i engelskan som jag inte har koll på för ett ruttet öre. Får förlita mig på de andra och hoppas och tro att dom kan..

(sry för inlägget under? Blev väldigt emotionell, not like me. menmen lite känslor är väl aldrig fel att visa maybe baybe!)
Dags för frukost! PUSS


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Emelie

Hej! Jodå, jag vet vem du är:) Men jag har lite svårt att få ihop allt... (måste alla börja på T?) :P Men du är väl kusin med Madde och Alex..? :/

Ha de bra! :)

2010-01-27 @ 10:25:44
URL: http://emeliewahlberg.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0