fresh start?

Halloj! 

Min dag börjades med frukost, ganska normalt va? Jag tog en rostad macka och skulle försöka klämma ut det sista som var kvar i kaviartuben. Jag tog i och tröck allt jag kunde, och precis på sekunden då all kaviar sprutade ut vred hela tuten sig mot mig och jag blev dränkt i kaviar, JÄTTEMYSIGT! Jag tror kaviar är den äckligaste doften som finns i hela världen.

Inte nog med det, jag skyndade mig självklart till duschen för att få bort den äckliga stanken. Jag börjar med att sätta på duschen så den hinner bli varm. När jag kliver in i duschen i all hast spolas världens kallaste vatten på min rygg. Alltså, en väldigt bra början på 2010, detta bådar inte gott...

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0